שיש לבן למטבח

שיש לפיטק

מידע נוסף

שיש המטבח מעניק לבית כולו את המראה הסופי ומהווה אלמנט עיצובי  לא פחות מהיותו אלמנט פונקציונלי. בשל החשיבות הרבה של השיש בביתנו, יש להשקיע את הזמן הדרוש לבחירת השיש האידאלי והתאמה של המאפיינים הייחודיים לו כגון עמידות, יציבות, גמישות, יכולת עמידה בעומסים, גודל, מראה, התאמה לתנאי מזג אוויר ועוד – לפני שניגשים לבחור את השיש המתאים לכם.

 

 

מטבח לבן – פסגת השאיפות

 

סוגים שונים של מטבחים הקיימים כיום מעמידים אפשרויות שונות לבחירה. אחד הסגנונות האהובים הינו המטבח הלבן. מטבח לבן מעניק תחושת מרחב וחופש, ניקיון ופתיחות. הבחירה במטבח לבן לבית טומנת בחובה אפשרות לשלב בבית את האור, השקט והשלווה המתקבלים בשילוב גוונים בהירים.

 

 

על מה חשוב להקפיד בבחירת שיש לבן למטבח?

 

התאמה לאורח החיים

טרם קבלת החלטה על השיש הרצוי לנו, חשוב להגדיר באופן כללי את השימושים הנעשים במטבח שלנו. כך לדוגמה, אם אנחנו אוהבים לבשל, חשוב ביותר להבטיח כי השיש שנבחר יהיה בעל אורך משטח נוח לעבודה. עלינו לקחת מידות של המטבח, לדעת מה הוא עובי השיש הרצוי לנו, הגובה המתאים לעבודה ולסוג העבודה שאנחנו מבצעים במטבח וכן אורכו של כל לוח.

 

סוג השיש

המגוון הגדול הקיים כיום מעמיד לרשות הלקוח אינספור אפשרויות שעלולות לבלבל. על מנת לבחור את השיש הלבן המתאים ביותר לצרכים האישיים שלכם, אספו מידע רלוונטי על כל אחד מסוגי השיש הקיימים, בחנו את אפשרויות העיצוב והתכנון הקיימות והתאימו לעצמכם את השיש ההולם ביותר את הצרכים הייחודיים שלכם.

 

תחזוקה נוחה

לעתים רבות, לקוחות נוטים לבחור סוגי שיש זולים יותר על מנת לחסוך בהוצאות. למרבה הצער, שיש במחיר אטרקטיבי עלול להתגלות כהוצאה לא משתלמת. עם הזמן, שיש מאיכות ירודה נוטה לצבור כתמים שלא ניתנים להסרה באמצעות שום חומר ניקוי והוא מקבל מראה מלוכלך ולא נעים לעין. בחירה בשיש לבן למטבח מצריכה את הצבת האיכות קודם לבחירה במחיר אטרקטיבי. באמצעות העדפת שיש לבן למטבח מאיכות גבוהה, תבטיחו לעצמכם שקט נפשי ואת האפשרות ליהנות משיש נוח לתחזוקה ובעל מראה מרשים.

 

חברה אמינה

ישנם לא מעט יצרני שיש כיום בשוק. היצרנים השונים עובדים עם ספקים ומפעלים שלא תמיד הלקוח מודע אליהם. בבחירת חברת שיש אמינה, ודאו כי אתם יודעים מי עומד מאחורי ייצור השיש ומה היא האיכות שהוא מספק. ודאו כי אתם מקבלים תעודת אחריות על השיש שרכשתם ושאתם יכולים לפנות לחברה עם כל בקשה, שאלה או תלונה.

 

התאמה למראה הבית

 בחירת שיש לבן אינה פשוטה כפי שהיא נראית. הסוגים השונים של השיש הקיימים כיום כוללים גוונים רבים, שכל אחד מהם מעניק מראה אחר לבית. לפיכך, כשאתם בוחרים שיש לבן למטבחים, הבטיחו כי המרקם, האיכות והמראה שלו מתאימים לצרכים האישיים שלכם.

 

שיש לבן למטבח המטבח שתמיד חלמתם עליו

 

עיצוב מטבחים היא מגמה המתקדמת בקצב מהיר ביותר של שיפור ודינאמיות רבים וכוללת אפשרות לשילובי משטחי שיש רבים ובכלל זה את השיש הלבן. גם בישראל הנושא השתנה לחלוטין בעשורים האחרונים בעיקר, לאחר שחברות המטבחים הישנות נדרשו להתעדכן עם השינויים שהעולם כולו עבר בנושא עיצוב מטבחים. כיום תחום המטבחים בא עם תכנון אחר לחלוטין, אפשרויות אחרות חדשות יותר של עיצוב מטבחים, ועד שילוב של כלים אחרים במטבח, הרכבת משטחי שיש מגוונים והוספת אופנתיות רבה יותר. שינויים נוספים שחלו הביאו את חברות המטבחים להפוך לחברה שהיא מעודכנת ויכולה להתאים את המטבח כמודרני לשנים ארוכות וליצור עיצוב מטבחים מהרגע הראשוני עד לרגע האחרון בו המטבח כולל גם את האחריות.

 

שיש לבן למטבח יצירת מטבח אטרקטיבי

 

שילוב של שיש לבן במטבח הפך לאחרונה למבוקש ונפוץ, רבים אוהבים את הצבע הלבן ועם זאת כמובן שניתן לשלב זאת בחומרים נוספים כדי שהצבע הלבן לא יהיה דומיננטי בצורה מוגזמת. עיצוב מטבחים הוא עיצוב שבו בכל שלב ושלב של התהליך מושקעים כל הזמן חשיבה רבה כאשר הלקוח וטובתו הם במקום הראשון. ניסיון רב, עם צוות מקצועי ואווירה איכותית יוצרים כיום מטבחים בעבודה מיוחדת המותאמת לצרכי דיירי הבית. התוצאה של עיצוב מטבחים צריכה להיות יצירת מטבחים אקסקלוסיביים וברמה שהיא גבוהה במיוחד. ישנם מרכיבים רבים בתהליך של העיצוב ושילוב השיש בעיקר  היוקרתיים שבהם – חומרי הגלם ואיכויות העבודה הם שיוצרים לבסוף את המטבח המנצח שיחזיק מעמד לשנים ארוכות ביותר. מראה מושלם ועמידות צריכים להיות החלק המבטיח של העיצוב וכן חשוב לשלב זאת עם עבודה נקייה ומקצוענית מאד. הגימור המושלם של עיצוב מטבחים צריך שיהיה זוהר במיוחד מאפיין את כל היוקרה ואת כל האיכות שבו.

 

שיש לבן למטבח מטבח החלומות

 

מטבח החלומות שלכם והחיפוש אחריו הוא להגיע לחברה שתגשים זאת עבורכם עם הצוות המקצועי ביותר ועם זאת שתוכלו גם לעמוד בדרישות התקציב שלכם בדרך ליצירת עיצוב שיתאים לטעמכם. במקום בו תוכלו לקבל את כל הגב ואת כל המקום לשאול, לתכנן, להתלבט, להתפעל מאפשרויות העיצוב ולהתחיל לבחור עיצוב בפועל, תוכלו להגשים את חלומכם. חלק בלתי נפרד משלב כל תכנון של העיצוב הוא לשלב זאת עם האדריכל של המטבח הוא איש המקצוע שלכם וחברת המטבחים שאותה בחרתם. על כן מיומנות ומקצועיות בתחום הם מרכזיים ואף קריטיים לנושא. 

א.א קולודני תעשיות בע"מ | טלפון: 03-9311576 | פקס: 03-9316550 | רח' רבניצקי 5 א. תעשייה סגולה פ"ת

שלח

שם:

שדה חובה

תודה על פנייתך ניצור אתך קשר בהקדם

טלפון:

שדה חובה

מייל:

שדה חובה

שיש לבן למטבח
שיש לבן למטבח
משטחי שיש למטבח
שיש לבן למטבח
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבח
שיש למטבחים
שיש למטבחים