משטחי שיש למטבח

לעיצוב מטבחים מעולים

שיש לפיטק

מידע נוסף

כמו בתחום האופנה גם בתחום עיצוב מטבחים ניתן למצוא אופנות טרנדים ומגמות שונות. כיום, בתרבות האירוח והבישול הפך המטבח למקום מרכזי המאופיין בחום משפחתי, הביתיות הישראלית והרצון כיום לעצב את מרכז הבית ולא להתפשר בתחום עיצוב המטבח. עיצוב מטבחים על פי המגמות מקורו ממספר איכויות וסגנונות. כיום קיימים בשוק אפשרויות רכישה רבות ואין סופיות, חברות ונגריות מטבחים, וכן יבואני מטבחים. המקצוענות, האיכות, אופן הבניה והקליעה לטעמו ולצרכיו האישיים של הלקוח חשובים לאין ערוך בתחום עיצוב המטבחים, משטחי שיש למטבח.

 

 

משטחי שיש למטבח מגמות עיצוב מגוונות

מגמות העיצוב השונות במטבחים באות בעיקרם מאירופה שם עיצוב מטבחים מוביל את השוק העולמי ומשפיע גם על השוק המקומי, תוך מגמת עיצוב מובנה מראש לבחירת הלקוח והתאמת עיצוב המטבח בצורה מרשימה המתאימה למדדיו של הבית ולעיצובו הכללי. המטבח עם השיש מהווה את מרכז השוק בתחום עיצוב מטבחים בשילוב מגמות ועיצובים מקוריים ומרשימים ואף מפתיעים ומעוררי התפעלות הנוגעים לכל סגנון, טעם ותקציב. אין ספק גם כי תחום עיצוב מטבחים מתאפשר גם באופן פרטי באמצעות נגריות מטבחים או שיפוצים ומאפשרים התאמה מקצועית ואיכותית לכל טעם וסגנון אם הוא פשוט או גרנדיוזי.

 

 

משטחי שיש למטבחים שילובים של טכנולוגיות ועיצובים

עיצוב מטבחי שיש מתאפיין בנוסף בשילובי טכנולוגיות וקשת גוונים מרהיבה המשלימה את עיצוב הבית ולמעשה מתוכננת בהתאמה לעיצוב הביתי הכללי, כאשר עיצוב מטבחים מהווה השלמה יוקרתית לעיצוב חדר האירוח או הסלון בבית. אלמנט חשוב נוסף ומרכזי בשילוב של שיש במטבחים הוא ניצול מקסימאלי של חלל המטבח עקב היותו מקום המרכז פעילות רבה ותנועתיות, ונדרש לשטחי אחסון ואירוח רבים ונוחים. בחירת מיקום הארונות, המגירות ואיכותם כך שיהיו פונקציונאליים ועמידים לאורך שנים רבות, ועד לעיצוב הכיור, משטחי שיש למטבח, שולחן אוכל, אי, שילוב הכיריים, התנור והמקרר וכן חלונות המטבח באופן חכם ומרהיב שיהיה שימושי ונוח, אך גם תואם לקו העיצוב של המטבח. ישנם כיום מגוון רחב ואין סופי בתחום עיצוב המטבחים בנושא סגנון הארונות, המשטחים וכל האביזרים הרבים הנדרשים, סוגים מגוונים של חלונות המשתלבים כולם בהתאמה לקווי עיצוב שונים ולמגמות הנרחבות, המשתנות והאופנתיות בתחום. בסופו של דבר התאמת השיש או המטבח שיתאים לכם תלויה בצרכים שלכם, והאם המטבח מהווה מקום מרכזי בביתכם בו אתם נוכחים או מבשלים שם רבות. חשוב לזכור שלכל משטח יתרונות וחסרונות שצריכים גם הם להתאים לצרכים שלכם.

 

משטחי שיש למטבח – איך בוחרים?

להתחדש זה תמיד כיף, בעיקר כשמדובר בעיצוב מחודש של הבית. אם חשבתם לעצב לעצמכם משטחי שיש למטבח, הגעתם למקום הנכון. חברת קולודוני היא חברה שמתמחה בייבוא משטחי שיש ממותגים. חברתנו קיימת ומייבאת משטחים משנת 1932. אז אתם שואלים את עצמכם איך בעצם מתחילים? איך בוחרים משטח שיש למטבח שיהווה התחדשות, רעננות, שיראה לאורחים איזה טעם טוב יש לכם, ואולי גם להוכיח את זה לעצמכם. אבל לא פחות חשוב, איכות השיש למטבח ולאילו שימושים השיש במטבח נועד כדי שתוכלו לבצע פעולות "מטבחיות" ללא חשש שהמשטח יינזק. למשל, האם אתם חובבי בישול? או אפייה? או גם וגם? האם אתם מאלה שמכינים אולי רק חביתה? ומה עם פסטה? אתם משתמשים בגז? אולי כרגע לא, אבל יכול להיות שבהמשך אתם מתכננים לקחת את עניין הבישולים קצת יותר ברצינות ולשם כך יש להיערך בהתאם. בנוסף, תחשבו גם האם אתם אוהבים לארח? ואם כן, האם את כל המשפחה או רק את החבר הקרוב? יש משמעות לשימוש במשטח המטבח. בכל מקרה, כנראה שנראות המשטח של השיש חשובה לכם אחרת לא הייתם בוחרים בשינוי. בקטלוג האתר שלנו תוכלו למצוא מגוון משטחי שיש למטבח מהם יתאפשר לכם לבחור את מה שהכי מוצא חן בעינכם, את העיצוב הראוי לטעמכם. אז לפני שאתם ניגשים למלאכה, חשבו קודם כל לאילו מטרות נועד השיש במטבח ואיזה סגנון הכי מתאים לכם, אלו שאלות מהותיות בבחירת שינוי למטבח, בעיקר אם אין לכם כל כך מושג איך לגשת לשינוי הזה. אל תשכחו שצוות שירות הלקוחות שלנו עומד לשירותכם גם בשביל זה.

משטח שיש למטבח – מותגים ואבן קיסר

חברת קולודוני עובדת עם המותגים הנחשבים והמובילים ביותר שקיימים בשוק בתחום משטחי השיש למטבח, והם LAPITEC ו - KASTONE שהינם מותגים איטלקיים איכותיים ביותר. יחד עם איכות המותגים, חברתנו מספקת שירות מקצועי ויעיל העומד לשירותכם בכל מה שקשור לבחירת משטח השיש הבא למיטבכם. באתר שלנו תוכלו למצוא מגוון סגנונות שלא חלמתם עליהם שמהם תוכלו לבחור.

אנו עובדים גם עם חברת אבן קיסר הקיימת משנת 1987, והינה חברה העוסקת בין השאר בעיצוב מטבחים כתחום התמחותה. תוכלו לבחור דגמים וצבעים במחיר מיוחד. אבן קיסר מבטיחה תוצאה מרהיבה למשטח השיש שתבחרו, כזה שלא יהיו בו סדקים וכתמים ושיישאר אתכם לאריכות ימים, באמצעות חומר הקוורץ הטבעי.

 

 

א.א קולודני תעשיות בע"מ | טלפון: 03-9311576 | פקס: 03-9316550 | רח' רבניצקי 5 א. תעשייה סגולה פ"ת

שלח

שם:

שדה חובה

תודה על פנייתך ניצור אתך קשר בהקדם

טלפון:

שדה חובה

מייל:

שדה חובה

שיש לבן למטבח
שיש לבן למטבח
משטחי שיש למטבח
שיש לבן למטבח
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבח
שיש למטבחים
שיש למטבחים