המדריך לבחירת שיש למטבח

מידע נוסף

המדריך לבחירת שיש למטבח

אם גם אתם שואפים למטבח מעוצב המותאם להעדפותיהם הסגנוניות של בני המשפחה, דפוסי השימוש במטבח וכן מטבח אשר מצליח לגרום להתפעלות בקרב כל אורח המגיע לביתכם, חשוב שתקראו מאמר זה אודות בחירת שיש למטבח.

 

תהליך הבחירה – לא פשוט

אם עד לפני שלושה עשורים רוב המטבחים בישראל היו זהים ולכן משימת הבחירה, אותה משימה אשר התמקדה בעיקר בכל הקשור אל בחירת הצבע ובחירת הדגם שהוצע מתוך היצע מצומצם של מטבחים,  הייתה קלה ומהירה, בעשרים שנים האחרונות תחום המטבחים התפתח בצעדי ענק ובעשור האחרון הציבור הרחב נהנה מהיצע עשיר של משטחי שיש למטבחים, אם מדובר על שיש תוצרת הארץ או ממפעלים מובילים בחול, אם מדובר על שיש טבעי או שיש סינטטי או משולב ואם מדובר על היצע רחב של סגנונות, מרקמים ועוד. כל אלו מובילים להתלבטויות רבות ולמעשה רוב האנשים לא מצליחים "למצוא ידיים ורגליים" ומוצאים את עצמם מבזבזים זמן רב על בחירת המטבח. לכן, הכלל החשוב ביותר הוא איפיון מקדים של בחירת שיש למטבח ורק לאחר מכן יישום כל הקשור אל בחירתו של השיש המתאים למטבח ביתכם.

 

איפיון – השאלות החשובות

 

התאמה – הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא התאמת השיש לדפוס השימוש בו בביתכם. כאן אתם צריכים לשאול את עצמכם האם מדובר על מטבח פעיל בו תטגנו, תאפו, תפגשו לארוחות ערב משותפות ותארחו את השכנה לכוס קפה או שמא המטבח בביתכם אינו כה ולכן השיש שתבחרו צריך להיות מרשים ביותר,אך לא תהיה לכם בעיה אם הוא לא יהיה עמיד בפני טמפטורות גבוהות ועוד. מה שחשוב לכם הוא הנראות.

 

אחזקה – חשוב לקחת בחשבון שיש למטבח אשר מצריך תחזוקה מינימאלית וניתן לנקות אותו באמצעות מטלית ומים ויש סוגי שיש המחייבים תחזוקה שוטפת וחומרים ייעודיים על מנת לשמור על אותו ברק ויופי המאפיינים אותם.

 

חדשנות אופנתית – חשוב לקחת בחשבון שלמרות שרוב האנשים מעוניינים במטבחים המותאמים לטרנדים האופנתיים העולמיים, מטבחים מרשימים למדי, אותו שיש למטבח ילווה אתכם לעשור לפחות. לכן, חשוב לשקול האם מה שיפה היום, יתאים לכם גם בעוד שנה, שנתיים, שהרי החלפת שיש משמע הוצאה גבוהה.

 

תקציב – תמיד חשוב להחליט על התקציב המקסימאלי לקניית שיש למטבחים. החלטה זו תעזור לכם להפוך את תהליך הבחירה הלא פשוט לתהליך מהיר יותר וברור יותר.

לסיכום, בחירת שיש למטבח צריכה להיעשות לאחר שאתם עונים לעצמכם על שאלות הקשורות אל תקציב, העדפה סגנונית, איכות משטח השיש בו אתם מעוניינים, עיצוב ותקציב. קנייה נעימה!

א.א קולודני תעשיות בע"מ | טלפון: 03-9311576 | פקס: 03-9316550 | רח' רבניצקי 5 א. תעשייה סגולה פ"ת

שלח

שם:

שדה חובה

תודה על פנייתך ניצור אתך קשר בהקדם

טלפון:

שדה חובה

מייל:

שדה חובה

שיש לבן למטבח
שיש לבן למטבח
משטחי שיש למטבח
שיש לבן למטבח
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבחים
שיש למטבח
שיש למטבחים
שיש למטבחים